Drodzy rodzice uczniów klas I-III
Podobnie jak w latach ubiegłych, Państwa pociechy mogą korzystać z bogatej oferty zajęć pozalekcyjnych. Wychodząc naprzeciw pytaniom o charakter niektórych zajęć, postanowiliśmy stworzyć ich krótka charakterystykę. Mamy nadzieję, że poniższe opisy pomogą w dokonaniu najlepszego wyboru zajęć dla Państwa dzieci
1. Focus on the UK
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów językiem angielskim oraz kulturą, tradycjami i zwyczajami Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, przygotowanie uczniów do udziału w konkursach z j. angielskiego.
2. English is Fun
Gry i zabawy w języku angielskim, piosenki, scenki dramowe. Bawimy się i uczymy bez podręczników, na luzie. Utrwalamy i poszerzamy słownictwo oraz struktury poznane na lekcjach j. angielskiego w zupełnie inny sposób.
3. STEAM
STEAM to skrót od angielskich: Science (nauka), Technology (technologia), Engineering (inżynieria), Arts (sztuka) i Maths (matematyka). STEAM to odwrócenie tradycyjnego podejścia do nauczania. Dziecko przestaje być biernym odbiorcą wiedzy. Staje się naukowcem, konstruktorem, odkrywcą i inżynierem. Koncepcja STEAM bazuje w dużym stopniu na pracy projektowej. Uczniowie zostają postawieni przed problemem, który muszą rozwiązać na drodze współpracy, dzięki kreatywności, twórczemu myśleniu, łączeniu wątków pozornie ze sobą niezwiązanych i znalezieniu sposobu wprowadzenia rozwiązań w prawdziwym życiu.
(Uwaga: zajęcia nie są alternatywą ubiegłorocznych zajęć CLIL i są prowadzone w języku polskim).
4. Gogle Oculus
Zobaczyć Mur Chiński, poznać układ słoneczny od wewnątrz, przekonać się jak bije ludzkie serce lub przenieść się w tropikalny świat dzikich zwierząt? To nie science-fiction! Takie zajęcia odbywają się dzięki wykorzystaniu okularów VR. Zostały one zaprojektowane tak, aby w pełni angażować uczniów w kreatywne i ekscytujące aktywności. Wizualizacje miejsc w trybie 360°, trójwymiarowe obiekty i złożone struktury na wyciągnięcie ręki, to wszystko ma na celu przenieść uczniów w zupełnie inny wymiar. Cel edukacyjny wirtualnej wyprawy jest jasny- rozbudzić w dziecku ciekawość świata.